Friday, June 20, 2008

takkan melayu hilang didunia

Saya telah di-tagged oleh Ieja. jadi mari belajar tentang saya dalam Bahasa Melayu!

7 fakta mengenai saya:

  1. saya sayang keluarga saya lebih dari saya sayang diri saya sendiri.
  2. saya suka hidup sepenuh-penuhnya tanpa perasaan ragu-ragu. saya suka, saya buat. saya tak suka fikir what-if. so kawan-kawan, kalau suka, buat je!
  3. saya suka potong rambut.
  4. saya tak makan ikan. kenapa? ikan adalah haiwan peliharaan, takkan nak makan kot?
  5. saya suka ketawa kuat-kuat. HAHAHAHHAHAHA, camtu.
  6. saya suka makanan sedap. makanan sedap mesti laa dimakan. itu adalah salah satu nikmat hidup. siapa tak suka saya sebab saya gemuk, pegi mampus.
  7. saya mengamalkan sifat kitar semula. setiap bulan saya dan adik saya akan menghantar tin-tin and kertas-kertas yang sudah tidak digunakan ke pusat kitar semula, Seksyen 11 Shah Alam.
7 perkara yang menakutkan saya:

  1. kucing. saya sangat takut kucing, tolong jangan bergurau dengan saya berkenaan hal ini. saya. sangat. takut. kepada. kucing.
  2. hantu. ni pun jangan main-main.
  3. kematian.
  4. tempat sempit dan tempat tinggi.
  5. gelap. ni pun tak boleh main-main.
  6. tempat tinggi! aaaaaaa!
  7. TUHAN.
7 lagu buat masa sekarang yang terngiang-ngiang/diminati:

  1. lagu Barney, dinasor ungu. allaa yang 'I love you, you love me' tu.
  2. jimmy eat world - the middle.
  3. the archies - sugar sugar.
  4. jason mraz - i'm yours.
  5. craig david - 7 days.
  6. the used - all i've got.
  7. lagu yang direka oleh adik kecik saya: 'mimimimimimii'
7 perkara/perkataan yang selalu saya sebut:
  1. babi. tidak, saya tidak bangga menggunakan perkataan ini malah saya malu. sedang mencuba untuk mengurangkannya.
  2. gila ke?
  3. cute!
  4. youuuuu
  5. HAHAHHAHAHA
  6. sorry laa korang, tak boleh keluar. sebab ____ (masukkan sebab yang selalu anda dengar)
  7. ----- saya seorang pendengar, kadang kadang tak cakap banyak.
7 perkara amat bernilai pada saya:
  1. keluarga.
  2. kawan-kawan yang memahami kehidupan saya, terima kasih sahabat.
  3. pengering rambut.
  4. buku cerita.
  5. televisyen!
  6. kamera.
  7. Hazim :)
7 kali pertama dalam hidup:
  1. masuk club: 22 tahun. tak minat lahh. orang peluh-peluh, mulut busuk, tempat sempit, langgar-langgar. ishh.
  2. patah hati kali pertama: 18 tahun.
  3. jatuh cinta yang sebenar-benarnya: 23 tahun.
  4. masuk tv: 7 tahun kot, tak ingat. TVRI Indonesia.
  5. main gitar di Shah Alam Mall: 16 tahun.
  6. bawak kereta: 14 tahun :p ayah saya agak cool masa tu.
  7. tengok concert: 19 tahun, Alicia Keys.
7 orang yang saya mahu tag:

  1. semua orang didalam friends list saya. kalau dah buat takyah.
  2. sesiapa yang berminat.



3 comments:

Raieza Hanim R said...

5. saya suka ketawa kuat-kuat. HAHAHAHHAHAHA, camtu.

5.1 saya suka buat bunyi bunyian. Hehe (secara tak sengaja lah)

7. saya mengamalkan sifat kitar semula. setiap bulan saya dan adik saya akan menghantar tin-tin and kertas-kertas yang sudah tidak digunakan ke pusat kitar semula, Seksyen 11 Shah Alam. <--- tak sokong!

I dah kat UTP btw.
It's quiet in here. Obviously, duh!
And boleh lahh kan korang tinggalkan harta karun yang pelbagainya dekat I. Tssk.
Thanks for the farewell card! Jangan jadi sweet sangat boleh tak? :(

Anonymous said...

yes bunyi bunyian tu mmg betul!!

hiddie said...

LOL i purposely left the buat bunyi thingy out haha malu :p
tak tau camane nak stop laaahhh! haha

heyy recycle laaaaa! save mother earth, okay? ;)

OMG YOURE IN UTP ALREADY? i baru pegi sana semalam, youre damn right its quiet. kosong kot. but heyy stay strong! anda sudah hampir ke garisan penamat :]

p/s: takde laa sweet sangat, i barely wrote anything on the card. but you know what it means kan? tak yah laa tulis banyak banyak haha
love you roommate <3