Monday, June 30, 2008

Baby Brother

This post is dedicated to my 7 year old Baby Brother. He has mild Down's Syndrome and that didn't stop him from being cute haha and he's pretty smart too, so I'm going to post some pictures snapped by him. He's doing well at school - number 1 in his class, speaks good English and a little bit of Malay and he is also a great photographer. So wipe off that pity off your face and be prepared to be amazed :)

The Baby Brother, love of my life <3

The world through his little innocent eyes:

I have more pictures in my laptop, am using Dad's lappie now. Will post them later. Of course I only post the best ones but don't you think that's amazing? I do. Most Down's Syndrome kids can't have that focus that he has. I'm just so proud of him. If you mess with him, you mess with me.


Song of the day: Foundations - Kate Nash.

The Smidgets and The Germs

So it was down to Germany and Spain in the Euro 2008 Final early this morning. The Smidgets became European champions for the second time, (the first time was in 1964) after Liverpool striker Fernando Torres scored the goal at minute 33.


I just had to scream. I so wanted Germany to win. Mostly because I had my money on Germany lol

So yeah, congratulations Smidgets.

Sorry I'm no Jamie. This post is not meant to be a review of the match, it's just a medium for me to channel out my frustration :p

Wednesday, June 25, 2008


by Kris-Wilson



The Penguin is a bird! Did you know that? Saya tak tau LOL I thought penguins are mammals. Duhh, they are fat and they obviously don't fly. But actually they are a group of aquatic, flightless birds living almost exclusively near the Southern Hemisphere as claimed by Wikipedia.

Went to Asia Cafe last Monday to have dindin with Hana Banana, Apeng, Pae, Kudim, Fuji and his girlfriend. We got into talking about lots of stuff, and the classic teka-teki session came up. Gave them a riddle to solve, it goes like this: "kenapa penguin putih kat depan and hitam kat belakang?" and the answer is,

wait for it,

wait for it;


the answer is: tangan dia pendek, so bila mandi dia sabun depan je. tak sampai belakang :p funny eh?

And then someone mentioned about penguins being birds. I had no idea. But I do now! Thanks you guys :)

what's the story, morning glory?


I am super chirpy this morning. Woke up at 730am and it feels goooooooooood. Was snoring like nobody's business and The Sun came creeping through my window saying "I'm up, why aren't you?" Geez. So i dragged myself out of bed, went downstairs and switch on MTV. And Weezer was on. What a perfect song to hype me up. The song automatically became The Song of The Day.

Watch the video here and let's sing along! ;)

They say I need some rogaine to put in my hair
Work it out at the gym to fit my underwear
Oakley makes the shades to transform a tool
You'd hate for the kids to think that you've lost your cool

Imma do the things that I wanna do
I ain't got a thing to prove to you
I'll eat my candy with the pork and beans
Excuse my manners if I make a scene
I ain't gonna wear the clothes that you like
I'm fine and dandy with the me inside
One look in the mirror and I'm tickled pink
I don't give a hoot about what you think

Everyone likes to dance to a happy song
With a catchy chorus and beat so they can sing along
Timbaland knows the way to reach the top of the charts
Maybe if I work with him I can perfect the art

Imma do the things that I wanna do
I ain't got a thing to prove to you
I'll eat my candy with the pork and beans
Excuse my manners if I make a scene
I ain't gonna wear the clothes that you like
I'm fine and dandy with the me inside
One look in the mirror and I'm tickled pink
I don't give a hoot about what you think

No, I don't care
I don't care
I don't care
I don't care
I don't care
I don't care

Imma do the things that I wanna do
I ain't got a thing to prove to you
I'll eat my candy with the pork and beans
Excuse my manners if I make a scene
I ain't gonna wear the clothes that you like
I'm fine and dandy with the me inside
One look in the mirror and I'm tickled pink
I don't give a hoot about what you think


Tuesday, June 24, 2008


This guy is good.

*update: okayy, he's not THAT good. He's just okay. I was caught in a moment cuz I love the song LOL*

Saturday, June 21, 2008


OMG it feels sooo good to be back in civilization! Sorry, I'm not over the fact that out of UTP for good haha

It was a perfect Saturday. Had breakfast with Fara and Zulie. God, it has been months since we last met but it's like nothing has changed. And that's why I love them both to death :) Sorry, no pictures. Lupa pulak haha

Today is Go Skate Day at the Shah Alam Skatepark. Dropped by kejap to hantar my brother and then decided to snap pictures of those cute little skaters. And I sempat stalk this boy, took a lot of pictures of him cuz he's so cool haha

The cute boy ;)

Chubby boy with rosy cheeks :)

Skater chick. Girl power!

It was 12:30 so it was freaking hot. Most of the cute little skaters are hiding in the tents or sitting under trees. These cute little skaters chose to skate under the hot sun because the skate park will be filled with older and much better skaters later in the afternoon.

Hazim <3

Me and the mullet-esque hair. Ahh!

We got free tickets to see the Super GT, so we were off to Sepang after having lunch at Nando's Subang Parade :p

Hazim was checking out another Altezza :p

My favourite team from the GT3oo Class - WILLCOM R&D SPORT

And this is their car - WILLCOM ADVAN VEMAC 408R

Petronas wasn't that bad, at least the got a foxy car - PETRONAS TOM'S SC430. But lembab semacam. Orang lain dah 4 laps, dia baru 3 laps. Apa -apa pun, Malaysia Boleh! Umm Petronas rocks? LOL

You can check out infos on other participating teams here.


Didn't get to snap lots of pictures, my battery was low =/ Will snap thousands of pictures tomorrow though, promise. If you're not doing anything tomorrow jom pegi Sepang to see the race! Best woo :]


Friday, June 20, 2008


I love being unemployed! I have finally unofficially graduated, now that I have submitted my dissertation last Thursday. And that makes me an unemployed slob laa kan? I'm loving it! :D

Watched Kungfu Panda last Wednesday, it was a fun movie. Recommended for anyone who needed a reason to laugh. You'll love Po, trust me.

Tengok Incredible Hulk pulak the next day. Oh, I have always loved the Hulk. Comel gila haha
and I can't wait for the next sequel! Iron Hulk? That's hot :p

And tengok Made of Honor pulak tadi. Oh my, McDreamy. He's perfect! He's funny, he knows how to juggle, ride a horse, play basketball and operate people. Ahhh *drool*

Tapi of course laa cannot lawan my McYummy ;) Love you, Zimster *hugs*

>Song of the day: Stolen - Dashboard Confessional.

takkan melayu hilang didunia

Saya telah di-tagged oleh Ieja. jadi mari belajar tentang saya dalam Bahasa Melayu!

7 fakta mengenai saya:

  1. saya sayang keluarga saya lebih dari saya sayang diri saya sendiri.
  2. saya suka hidup sepenuh-penuhnya tanpa perasaan ragu-ragu. saya suka, saya buat. saya tak suka fikir what-if. so kawan-kawan, kalau suka, buat je!
  3. saya suka potong rambut.
  4. saya tak makan ikan. kenapa? ikan adalah haiwan peliharaan, takkan nak makan kot?
  5. saya suka ketawa kuat-kuat. HAHAHAHHAHAHA, camtu.
  6. saya suka makanan sedap. makanan sedap mesti laa dimakan. itu adalah salah satu nikmat hidup. siapa tak suka saya sebab saya gemuk, pegi mampus.
  7. saya mengamalkan sifat kitar semula. setiap bulan saya dan adik saya akan menghantar tin-tin and kertas-kertas yang sudah tidak digunakan ke pusat kitar semula, Seksyen 11 Shah Alam.
7 perkara yang menakutkan saya:

  1. kucing. saya sangat takut kucing, tolong jangan bergurau dengan saya berkenaan hal ini. saya. sangat. takut. kepada. kucing.
  2. hantu. ni pun jangan main-main.
  3. kematian.
  4. tempat sempit dan tempat tinggi.
  5. gelap. ni pun tak boleh main-main.
  6. tempat tinggi! aaaaaaa!
  7. TUHAN.
7 lagu buat masa sekarang yang terngiang-ngiang/diminati:

  1. lagu Barney, dinasor ungu. allaa yang 'I love you, you love me' tu.
  2. jimmy eat world - the middle.
  3. the archies - sugar sugar.
  4. jason mraz - i'm yours.
  5. craig david - 7 days.
  6. the used - all i've got.
  7. lagu yang direka oleh adik kecik saya: 'mimimimimimii'
7 perkara/perkataan yang selalu saya sebut:
  1. babi. tidak, saya tidak bangga menggunakan perkataan ini malah saya malu. sedang mencuba untuk mengurangkannya.
  2. gila ke?
  3. cute!
  4. youuuuu
  6. sorry laa korang, tak boleh keluar. sebab ____ (masukkan sebab yang selalu anda dengar)
  7. ----- saya seorang pendengar, kadang kadang tak cakap banyak.
7 perkara amat bernilai pada saya:
  1. keluarga.
  2. kawan-kawan yang memahami kehidupan saya, terima kasih sahabat.
  3. pengering rambut.
  4. buku cerita.
  5. televisyen!
  6. kamera.
  7. Hazim :)
7 kali pertama dalam hidup:
  1. masuk club: 22 tahun. tak minat lahh. orang peluh-peluh, mulut busuk, tempat sempit, langgar-langgar. ishh.
  2. patah hati kali pertama: 18 tahun.
  3. jatuh cinta yang sebenar-benarnya: 23 tahun.
  4. masuk tv: 7 tahun kot, tak ingat. TVRI Indonesia.
  5. main gitar di Shah Alam Mall: 16 tahun.
  6. bawak kereta: 14 tahun :p ayah saya agak cool masa tu.
  7. tengok concert: 19 tahun, Alicia Keys.
7 orang yang saya mahu tag:

  1. semua orang didalam friends list saya. kalau dah buat takyah.
  2. sesiapa yang berminat.

and Portugal is out!

Watched the Euro 2008 quarterfinal match early this morning. It was a battle between Portugal and Germany. It was clear that Germany was going to win at the end of the first half. The score was Germany 3 - Portugal 1. But I stayed through the match until minute 94, just to catch the defeated look on Christiano Ronaldo's face LOL so long, loser. I hate your freaking guts. And oh Deco, you were never good enough :p

Go Germany!

Friday, June 13, 2008

I'm home!

Hello, everyone ;)

Sorry, I've been verrryyy busy catching up with my family. Sorry tak sempat hang out with anyone yet. Nanti I'll give you guys a call eh? :p

Anyway, we are going to Pulau Tioman tomorrow, on a 48 seater plane. yikes. Please pray for our safety. Small planes scare the shit out of me.

Oh guys, PLEASE check out the P. Ramlee Musical. It's AMAZING. SERIOUSLY. Season 2 of the musical ends this Sunday. Tolong laa tengok, it's mind blowing I tell you.

Umm, tata for now.


Wednesday, June 4, 2008


I'm tired. Exhausted. Upset. Deeply and greatly sad. I really need to get some sleep now but my mind is racing and can't seem to stop.

Something is bugging me. It's about an old friend I used to be best friends with. The one I used to act completely insane with. The one that I had fun doing silly things with. The one I couldn't stop thinking about but never really want to talk about it. The one whose picture is on my bedroom wall, along with my other good friends. The one I am not friends with anymore.

You see, I was wrong. I am brave enough to admit that. And hell yeah I am aware of that. I'm not proud of what I did. NEVER. I knew there were other ways of handling things but I chose the ugliest way possible. I purposely did that to hurt her. Only because I was deeply hurt too. We were young and aggressive, and when things didn't go our way, we bail. At least that's what I did. I walked out on her. Instead of talking to her like a sensible human being, I ran away. It was 2004, can't really recall what happened. But I was deeply hurt. And angry. My boyfriend of 4 years dumped me in 2003. That bastard crushed my heart to ashes. And then Inaaz left. It all got too much to bear I guess. I was depressed, in a non-exaggerating way. I even cried in class and at the cafe. I didn't eat, I didn't sleep and I spent most of the nights crying. The fights we had wasn't helping much and that must have influenced me to simply run away.

I felt bad about what I did ever since I walked out on her. I know I don't talk about it and I certainly don't show it. It hurts me too much to talk about her so it was kinda easier to bitch about her. That's my way of showing that I cared, I guess. Totally a girl thing. It does not mean that I'm not sorry. I am. I AM FREAKING SORRY. Always has, and always will.

If you're reading this, I AM REALLY REALLY REALLY SORRY. From the bottom of my heart.

But I'm just not strong enough to be the better person to patch things up again. I'm not asking anyone to take my side, I'm not asking anyone to tell me what I did wrong, I knew all that.

I'm just asking you to understand.

Tuesday, June 3, 2008

if you haven't laughed in a while; this should do it

Click here for more.


oh snap!

Didn't anyone tell you?

Insults are NEVER funny.

Keep that in mind or I'll knock some sense into ya.


Farewell Dinner.

Where: The MP, Ipoh.
When: May, 30th 2008. Friday.
Who: The house mates.

Now, let the pictures do the talking.

Words could not describe how much fun we had. Hence the lack of words. (sebenarnya malas nak type)

Congratulations girls, we are all graduate engineers!

Monday, June 2, 2008


I had this debate a few weeks back, with the Rev about tapirs. I asked him what's tapir in English. His answer was tahpierrr (you know, tapir with the slang). I laughed and I didn't believe him. He turned out to be right. Damn, I hate it when he's right. And he is ALWAYS right.

Anyway, tapir in Malay is tenuk or cipan.

So hello, fellow students. Today we are going to learn about tapirs.

Tapirs are large browsing mammals, roughly pig-like in shape, with short, prehensile snouts. They inhabit jungle and forest regions of South America, Central America, and Southeast Asia. All four species of tapir are classified as endangered or vulnerable. Their closest relatives are the other odd-toed ungulates, including horses and rhinoceroses.

There are four tapir species:

Baird's Tapir

Mountain Tapir

Brazilian Tapir

Malayan Tapir

Malayan Tapir
-the ones that exist in Malaysia.

The Malayan Tapir, also called the Asian Tapir, is the largest of the four species of tapir and the only one native to Asia. The black and white pattern is for camouflage. Other animals usually mistake it for a large rock rather than a form of prey when it is lying down to sleep.

Class dismissed.

, I seriously need to barf. They are effin' ugly. And why did I post about tapirs in the first place? For knowledge's sake. I may come off like a bimbo, but I'm not a bimbo. I like to expand my knowledge. And I was hoping I could help expand yours. Sorry this time it's about tapirs haha will post less gross things next time, promise.


Sunday, June 1, 2008

things that made my day

The Boyfriend.

He drove for approximately two and a half hours just to have lunch with me.
How sweet.